teisipäev, august 17, 2010

TDga mereääres





8 kommentaari:

janark ütles ...

No esimene pilt on udune.... on ju? :D

janark ütles ...

või noh, TD on udune

Giga ütles ...

Ma pean järgi vaatama, aga minu arust ei olnud. Ma kasutan picasat ja mulle tundub, et kui see resize-ib fotot väiksemaks, siis tuleb tulemus oodatavast udusem :(

mari-liis ütles ...

teise pildi juures häirib midagi... ei teagi täpselt, mis kuidagi hägune.. seeria meeldib:) Giga, kas me läheksime ka pildistama? Mari-Liisi?:)Pean tunnistama, et mul on vähe endast selliseid pilte, kahjuks.

Giga ütles ...

Võib minna ikka jah, kuigi ma ei tea, kas sa jaksad mind tellida :-)

Maariel ütles ...

Hea seeria, aga mind ka eriti teise pildi juures häirib miski... vist see, et on liiga kontrastne, taust minu jaoks liiga udune.

Mari-Liis ütles ...

Giga, krediitkaarti aktsepteerid?

Giga ütles ...

Kui sa selle minu kätte annad üheks nädalavahetuseks ja piiramata krediidiga :P