neljapäev, mai 06, 2010

Whaa...

8 kommentaari:

TD ütles ...

No tõesti, ma ei tea, on see nüüd suur kunst või oled sa hakanud halbu reidipilte tegema :\

janark ütles ...

kunst vist jah, aga ei ole ka mulle enam mokka mööda, sellest neiust on igas poosis "kunzt" pilte, tahaks uusi ja huvitavamaid ;), loodust, teisi neide....

(P.S et see pilt paremini tööle hakkaks peaks vast veel rohkem PS'is üle võlli minema)

TD ütles ...

Mhmh, Giga häda on see, et ta tilgutab sama sessiooni pilte veel tükk aega, isegi kui neis väga olulisi erinevusi/vaatenurki pole... Kaua võib!

Giga ütles ...

PS-i ma ei kasuta, aga palun tooge siis mulle uusi chicke :)

DixU ütles ...

ägenz pilt aga kas mulle tundub või se neiu on fookusest väljas?:P or peabki olema?

Neiu. ütles ...

Muidugi igas poosis, imelik oleks ka kui ma koguaeg sama poosi oleks teinud. :D

Maariel ütles ...

Just :D

Maariel ütles ...

Ometi üks inimene, kes teeb erinevaid poose vähemalt kui pilti tehakse :)