esmaspäev, mai 24, 2010

Neiu pukil

Sai üle pika aja nn "päris" stuudios käidud grupipilte tegemas. Mäletamist mööda oli Eestifoto suurem stuudioruum ikka kõvasti suurem, kuid tegelikkuses jäi ~14 inimese pildistamiseks ikka tiba väikseks.

11 kommentaari:

janark ütles ...

päris äge grupipilt jah ma vaatan :D

WarmY ütles ...

Ma pole nii täis, et näeksin 14 kordselt:)

mari-liis ütles ...

meeldib, meeldib, meeldib:)

mari-liis ütles ...

meigi ja puudriga oleks (ehk) võinud vähe rohkem liialdada...

Maariel ütles ...

Ei, rohkem meiki kindlasti mitte, sest mul sugulased on täiesti meigivabad... Vaatasin, et isegi läksin liiale veidi.

Tegime ka eraldi igast ühest pilte ja väiksematest gruppidest. Agajah, häbelikud ka, ma siis ainuke julge, kes Giga blogisse julges minna.

Anonüümne ütles ...

Maariel on väga väga kena :)

J

Triin ütles ...

Ma nõustus Mariga, et pildistamiseks tuleb end vähe tugevamalt meikida ja rohkem seda "krohvi" panna:)

Susi ütles ...

Nii armas ja leebe naeratus. :)

mari-liis ütles ...

maariel näeb pildil palju ilusam kui väga kena välja.. Tasakaal ja rahu:)
vist triin mõistis, mida öelda tahtsin...
nt ehk oskab keegi seletada, miks telesaadeteks tehakse meiki, ka meestele:) (ei pea silmas huulepulka, ja silmapliiatsit:P)

Giga ütles ...

Ikka sellepärast ju, et valgust näole peegelduse laike ei jätaks :)

Giga ütles ...

Ikka sellepärast ju, et valgust näole peegelduse laike ei jätaks :)